duminică, 24 august 2014

Hidratarea buzelor, necesitate sau moft?

    Ce folositi cel mai mult pentru a va hidrata buzele? Este sau nu o necesitate folosirea unui balsam de buze?
Pentru mine este absolut necesar sa folosesc macar un produs de acest gen. Dupa multiple experiente neplacute cu balsamul Nivea spre exemplu, am descoperit doua astfel de produse si nu ma pot hotari care din acestea imi este benefic cu adevarat. Este vorba despre balsamul de buze Himalaya Herbals si balsamul de la Lifecare. Ca sa spun pe scurt de ce a fost o experienta neplacuta pentru mine balsamul de buze Nivea ( varianta Essential care- recipientul albastru si  varianta Cherry- ambalaj rosu ) : nu imi hidrateaza deloc buzele ,dupa aplicare lasa o pelicula unsuroasa care pe mine personal nu ma ajuta in nici un fel, chiar daca imi exfoliez inainte buzele, deci nu imi e de nici un ajutor, din contra chiar imi da senzatia ca mi le usuca. Mai rau este cand vreau sa aplic un ruj si ca sa scurtez povestea , imaginati-va niste buze uscate si descuamate intr-o tentativa disperata de a se lasa rujate. Dar sa lasam amintrile neplacute si sa trecem la treburi mai serioase. :)
      Voi incerca sa subliniez puncte tari si puncte slabe in privinta celor doua produse astfel incat sa rezulte o comparatie clara.

    Balsam protector pentru buze cu Galbenele Bio Lifecare
Ce spun ei: ,, Balsam protector, cu efect calmant si hranitor, ingrijeste buzele, le confera o stralucire cremoasa si le protejeaza de factorii poluanti din mediul inconjurator. Hidrateaza si protejeaza in profunzime.Utilizare: aplicati pe buze, ori de cate ori este nevoie."
    ,, Ingredients: Caprylic/Capric Triglyceride, Ricinus Communis Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Tribehenin, Candelilla Cera, Glyceryl Ricinoleate, Cetearyl Ethylhexanoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Stearyl Beeswax, Behenyl Beeswax, Orbignya Oleifera Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Helianthus Annuus Seed Oil, Butyl Methoxydibenzoyl-methane, Calendula Officinalis Flower Extract*, Bisabolol, Tocopherol, Parfum, Benzyl Benzoate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate. *ingredients from biologically controlled environments." (parfumul din ingrediente ma face sa ma gandesc daca este cu adevarat bio asa cum sustin ei, dar poate se refera la mirosul subtil de galbenele.) Oricum, contine diverse uleiuri din plante ca ingrediente majoritare, iar dupa cateva saptamani de testat imi este benefic.

   

    Balsam de buze hranitor Himalaya Herbals
Ce spun ei : ,,Hraneste buzele, previne uscarea si descuamarea lor. Nu contine: conservanti, derivate din petrol, coloranti artificiali."
     ,,Balsam de buze cu ingrediente din uleiuri vegetale ce nu contine petrol, coloranti artificiali, si conservanti. Imbogatit cu ulei din germeni de grau, o sursa naturala bogata de vitamina E ce hraneste si catifeleaza buzele si ulei din seminte de morcovi, un factor de protectie solara natural, ce protejeaza buzele de razele UV daunatoare."

 

Ce spun eu
Balsam protector pentru buze cu Galbenele Bio Lifecare
   AVANTAJE: -nu are un miros deranjant (miroase subtil a galbenele) , lucru ce poate fi un criteriu de selectie pentru unele persoane;
                       -se simte emolient, delicat pe buze la aplicare si chiar ore intregi dupa;
                       -cantitatea: 4,8 g. (mai mult decat suficient, sunt curioasa cat ma va tine)
                       -nu se consuma repede cred ca va dura o vesnicie pana sa il termin 
                       -pe ambalaj se specifica faptul ca este Bio
                       -pret : 8,69 lei
                       -se poate folosi ca o baza inainte de aplicarea rujului
                       - sistemul de inchidere pare trainic.

 DEZAVANTAJE: -pe produs nu e marcata data expirarii, doar pe ambalajul de carton (sep 2015), o solutie ar fi sa notez eu cu markerul dar cred ca il voi consuma oricum pana atunci :)
                            -pentru achizitionarea produsului este necesara contactarea unui reprezentant Lifecare (asadar nu e disponibil in magazine fizice de unde sa il ridici personal)
       
     Balsam de buze hranitor Himalaya Herbals
           AVANTAJE: -se gaseste de cumparat in farmacii. Eu l-am luat din Kaufland.
                               - pret: aproximativ 6 lei
                               - data expirarii este trecuta pe ambalaj (may 2016)
                               -sistemul de inchidere pare destul de solid ,se aude un clic la inchidere (am certitudinea ca portofelul ,telefonul sau ce mai am eu prin geanta nu vor ,,gusta"din balsamul meu- am patit-o cu cel de la Nivea.  :(   )
                               -se poate folosi ca o baza inainte de aplicarea rujului

          DEZAVANTAJE: - mirosul este destul de puternic pentru un balsam de buze (guma Turbo)
                                      - nu hidrateaza pe termen lung precum cel de la Lifecare, doar atata timp cat il am aplicat pe buze)
                                      - se simte ca o pelicula usor uleioasa pe buze(pentru cine este deranjat de acest aspect)          

   

CONCLUZII:   Imi plac amandoua, dar daca ar trebui sa aleg unul in mod deosebit probabil ca l-as alege pe cel de la Lifecare. Oricum, continui sa le testez in functie de dispozitie, uneori simt nevoia sa folosesc unul din cele prezentate mai sus in mod special. Cu ceva timp in urma citisem o recenzie despre balsamul Himalaya si persoana in cauza spunea ca isi facuse un obicei din a-l aplica mereu ,seara de seara doar pentru senzatia de buze moi pe care o avea dimineata.. Amuzant, mi s-a parut la momentul respectiv, dar de cand cu aceste doua noi produse am preluat si eu acest obicei, involuntar. Sper ca nu am plictisit cu acest articol lung, dar din dorinta de a informa cat mai mult am considerat ca trebuie sa ating anumite aspecte. 
    Acestea fiind spuse, continui cu o ultima intrebare, ati incercat vreunul din produsele prezentate? Considerati importanta utilizarea de produse cu ingrediente cat mai naturale? Ce balsam de buze preferati? Eu mi-as dori pe viitor sa testez macar unul din cele de la Eos.
       Pana data viitoare, 
                                       Kisses Glam Dolls!
                      

8 comentarii:

  1. Pentru mine hidratarea este o necesitate! :) Momentan folosesc un balsam Yves Rocher, foarte bun, cu cacao si portocala din editia de iarna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super! Cred ca acum mi-as dori sa-l incerc si pe acela. Imi place cand primesc recomandari pentru anumite produse, imi starneste curiozitatea :)

      Ștergere
  2. Eu am inceput de curand sa folosesc baby lips cel mov :3 e hidratant,arata bine si are un iz delicios

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Altcineva care ma tenteaza cu un alt produs :)) . De cand a aparut la noi, mi-l doresc si eu dar as mai amana putin achizitia unui baby-lips. Oricum Maybelline este si va ramane printre preferatele mele.

      Ștergere
  3. Preferatul meu este cel de la Himalaya :D și cel galben (cu gălbenele cred) de la Alverde :D.
    Ți-aș mai putea recomanda unul de la Sierra Bees cel Organic Cocoa Butter Lip Balm de pe Iherb. Mi se pare destul de bun :D, dar lasă totuși o peliculă grasă în urmă care nu prea întră în piele :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am gandit ca acela de la Alverde ar putea fi bunicel. Adica nu m-a tentat inca. Si referitor la Iherb, ma cam gandesc de ceva timp la o comanda. (Inca n-am avut curaj deoarece implica un pic de rabdare pana vine coletul... Si daca vine. Mai e si partea cu folosirea unui card )
      :*

      Ștergere
  4. Așteptam un articol de acest gen :)) La început foloseam balsam de buze pentru a da un strop de culoare și le foloseam pe cele de la Nivea cu cireșe, dar mai tare mi-au uscat buzele .. după am început să înțeleg că trebuie să le hidratez cum trebuie și am avut tot unul de la Nivea cu lapte și miere care a fost foarte bun . Acum buzele mele sunt foarte hidratate , folosesc balsam în permanență și uneori chiar exagerez. Dar este o necesitate! Tocmai ce l-am terminat pe cel de la himalaya care mi-a plăcut extrem de mult și acum am trecut la baby lips intense care - este minunat! Mulțumim de articol și m-am abonat! :*
    Te aștept și pe la mine :
    http://dianaschoises.blogspot.ro/
    https://www.facebook.com/pages/Dianas-Choises-Beauty-Blog/629565240463747

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu care credeam ca doar eu ma exprim in fraze prea lungi ;) Dar imi place ca ti-ai argumentat parerea si ma bucur ca rezonam in opinii. Multumesc pentru apreciere si cu siguranta te voi vizita si eu cand ajung in preajma unui laptop- ca e mai usor.
      Kisses, doll!

      Ștergere