sâmbătă, 27 septembrie 2014

Current wishlist

Fiecare dintre noi isi doreste cate ceva deseori. Unele suntem mai cumpatate, altele depasim cateodata bugetul alocat ,,micilor bucurii pentru suflet". Eu nu ma incadrez intr-o categorie anume, am perioase mai ,,aiurite" cand exagerez si apoi imi pare rau pentru ca imi place sa mai si pun bani deoparte.
  Dar revenind la subiectul acestui articol, as vrea sa va arat cam ce am eu in minte/ achizitii pe care le-am cam amanat pana acum, tot restabilindu-mi prioritatile.
  Singura crema folosita pana acum L'oreal Nutrigold ( am terminat doua borcanase) care simt ca mi se potriveste de minune! Imi doresc sa o reachizitionez, dar am tot amanat momentul pentru ca ori am mai avut mostre, ori am mai primit creme cadou.
  Dar trebuie sa o am din nou si apoi va voi povesti despre ea. E speciala intr-un cuvant si nu o laud degeaba!
   Creionul Scandaleyes de la Rimmel, poate fi utilizat in scopuri multiple, dar trebuie sa il incerc pentru ca apoi sa va vorbesc despre el. Am o impresie foarte buna despre Rimmel si sunt convinsa ca nici acest produs nu ma va dezamagi.
   Rujul Rimmel by Kate Moss- e o nuanta superba!
  Solutia micelara Bioderma! Este prea laudata si sunt curioasa de ce poate face.
   Buzele mele sunt vesnic uscate si chiar as incerca acest produs, l-a mai avut cineva?
  Din nou de la Rimmel! :)) prima si ultima nuanta mi-ar placea sa le incerc.
  Am o singura nuanta, peach club- cred ca v-am innebunit cu acest ruj ;))  dar avand in vedere cum este, mi-as mai dori cateva nuante.
  Imi place mult felul cum arata aceste rujuri in poze! As vrea sa le  vad si in realitate ;)
  Gelul pentru sprancene Nyx! Nu am mai incercat un astfel de produs, am folosit pana acum doar creion sau fard.
  Balsamul Goldwell. Am incercat o mostra si mi-a placut mult.
  Genele Ardell, Red Cherry si adezivul Duo. Nu am mai folosit pana acum.
  Paletele Sleek.
    Stiu ca am enumerat multe produse, dar nu mi-am propus sa le achizitionez urgent, sau toate odata. Am vrut sa va arat cam ce mi-as dori eu sa incerc pe viitor.
   Voi ce va doriti? Lasand la o parte cosmeticele si alte cele eu imi doresc sanatate, fiindca fara ea nu se poate nimic. Toti banii din lume si toate chestiile materiale nu pot oferi fericirea adevarata, dar noi femeile ne multumim cu diverse cumparaturi si uitam sa mai facem ceva si pentru suflet. Pe voi ce va face fericite cu adevarat?  Pe mine ma face fericita: perechea mea, familia (+ papagalul & pisica), un film bun, machiajele(mai nou), pregatirea de material didactic/ decor pentru sala de clasa (daca va intereseaza, va arat la final de toamna/ sau cand termin ce mi-am propus) Spre exemplu seara aceasta mi-am petrecut-o in ,,elementul familiei" cum s-ar zice si am avut un final de zi relaxant.
   Sa avem o toamna asa cum ne dorim!
      Kisses & be glamourous dolls!
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu