marți, 2 septembrie 2014

Gene false tip smocuri

  Pentru ca genele false tip banda mi se par greu de aplicat am zis sa incerc si altfel de gene.
  Am cumparat din magazinul Pro Beauty Shop (galerie Auchan) doua cutii de Eternal Eyes gene false smocuri in varianta lung si scurt. Acum ma gandesc ca ar fi fost bine daca imi luam si mediu.
Le-am gasit la pretul de 14 lei (reduse parca de la 24 sau 28)
  Ajunsa acasa m-am apucat sa le aplic folosindu-ma de adezivul Aura.(care nu sunt sigura daca e un adeziv prost sau sunt eu neindemanatica) Aplicarea este facila, se ia cate un buchetel, se inmoaie capatul sau in adeziv si se aplica. Am facut o incercare rapida si vreau sa spun ca la prima impresie sunt multumita. Nu se simt deloc grele pe pleoape precum am patit cu genele tip banda si arata mult mai naturale. 





O prima incercare, rapid ;)





Ce ziceti? Le-a mai incercat cineva? Va tenteaza? Eu mi-as mai achizitiona cateva, asa mult imi plac.
  La o scurta cautare pe google am vazut ca se pot gasi si online:

 http://www.probeautyshop.ro/index.php?route=product/list&keyword=etb%20gene&description=0
 
   Nu uitati sa imi scrieti, astept pareri si sugestii. 
  Kisses, glam dolls!

6 comentarii:

  1. Arată foarte bine , par naturale , poate un pic cam lungi pentru mine dar pentru un look mai de seară , mai strident sunt super :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca poate ti le-ar placea pe cele medii.
      Kisses, doll!

      Ștergere
  2. Mie astea smocuri mi se par mai tricky de aplicat decat cele banda. Alea banda se lipesc imediat :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Probabil am ramas cu o oarecare antipatie legat de genele banda pentru faptul ca nu am folosit decat cateva modele ( care nu mi s-au potrivit deloc , sau asta am simtit eu legat de ele)
    Cred ca ar trebui sa le incerc pe cele de la Red Cherry sau Ardell. ( am observat ca sunt foarte apreciate de ,,public" )

    RăspundețiȘtergere