luni, 29 septembrie 2014

Parfum de septembrie

  Acest titlu se vrea a fi unul abstract intrucat nu fac referire la un parfum propriu-zis. Este vorba despre ce mi-a lasat ca amintire aceasta luna, incepand de la cadourile primite de ziua mea( si cand spun cadouri nu e vorba concret despre obiecte ci despre trairile si sentimentele alaturi de oameni ce mi-au fost in preajma), la prima zi de scoala cu emotiile specifice- da si cadrele didactice au emotii, dar asta-i alta poveste/ emotii legat de o noua etapa- noutatea si totusi cunoasterea vs. retrairile in detaliu. Schimbarile in natura odata cu aparitia toamnei, stangacia de a trece de la Iphone cu un alt sistem de operare la utilizarea concomitenta a unui Samsung GS4- superficial ati putea crede dar nu este asa. Avand in vedere interesele mele de asa natura sa cuprinda muzica, poze, internet in mare parte...am cam lasat laptopul deoparte.
   Si nu am avut ocazia de a avea parte de monotonie fiindca am fost mult prea ocupata. De la machiaje- servici- casa- familie- blog( recent) abia am mai avut timp si pentru mine/ nu va doresc sa aveti parte de acest sentiment. Stiam ca imi va ocupa mult timp dar n-am fost precisa deloc in a si aproxima cat timp. E evident ca mi-as dori sa am mai mult timp pentru blog- mai ales ca inspiratiile vin mereu noaptea- dar sper sa fac fata cu bine obiectivelor mele.
  Acestea fiind spuse, mi-am propus sa va arat cateva motive ce mi-au adus zambetul pe buze si fericirea in suflet in aceasta luna de tranzitie.( de la vara, ma gandesc la ea cu dor, astept cu interes urmatoarea vacanta ;)))

  
 


  Orhideea mea e tot mai frumoasa pe zi ce trece. ❤️


Mini-parfumul castigat la concursul pe pagina Sephora- o bijuterie, de la ambalaj pana la mirosul delicat- usor dulceag. 



 ,,N-am avut de lucru" si am vrut sa va arat ce parfum de camera deosebit am de ceva timp, dar din prea mult avand si neatentie am pierdut senzorul din aparat... Neatentia se plateste si acum tin loc de aparat, il actionez manual, pana la urmatoarea achizitie. :)))
    Dar macar m-am ales cu poza pentru voi :D

   
    Gradina mea e plina de culoare si arome de toamna ;)







   Paznicul la datorie ;)


   Cam asta a fost cu luna septembrie, iata-ne in a doua luna de toamna, timpul trece parca zboara dar este important sa ne amintim ca putem gasi bucurie in orice detaliu si viata poate fi cu mult mai frumoasa. Pentru voi cum a fost septembrie? Ne apropiem cu pasi repezi de iarna, dar ma bucur ca inca putem avea parte de zile insorite si am avut o tranzitie usoara de la vara la toamna.
   Nu uitati, 
       Stay beautiful (inside & outside) as always!- that's why you're all cute dolls! 

2 comentarii:

  1. Frumos articol,imi place ca nu ai uitat ca lucrurile marunte te face sa te simti mare,bogata sufleteste.Frumoase fotografiile,imi place muult orhideea,dar si gradina ta.Pupici si bafta pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru aprecieri si sustinere.
    E adevarat ca de multe ori ma bucura enorm niste simple obiecte, dar precum ai subliniat, adevarata fericire vine din suflet si e legata de oameni dragi& momente- pentru mine cel putin :D

    RăspundețiȘtergere