joi, 23 octombrie 2014

Secret lips

   In ultimele zile nu am mai folosit un ruj anume, am recurs la ceva mai simplu si m-am gandit ca ar fi o idee buna sau o solutie in cazul in care nu avem rujul in nuanta dorita. Eu personal nu detin multe rujuri/ de curand am facut cadou unul- m-am ,,fixat" pe farduri- din acelea am chiar si cele mai ciudate nuante. 
   Si ca sa fie treaba si mai ,,ieftina" am in minte doua propuneri, dar inainte de toate sa va expun procedeul:
    Inainte de orice aplic balsam de buze pentru ca am o mare problema cu acestea, sunt vesnic uscate si crapate.
Apoi le conturez cu un creion pentru buze si umplu intreg spatiul interior cu ajutorul acestuia. Si e gata! Pentru un aspect lucios- nimic mai simplu, folosesc un luciu de buze si daca vreau sa pastrez curat aplicatorul luciului aplic cu o pensula sintetica. Pentru un aspect mat, nu folosesc altceva in afara creionului si astfel buzele mele se pastreaza colorate ore in sir!
     Iata variantele: 
1. Cel mai ieftin/ bun creion pentru buze Ada (intre 1,5 lei- 3 lei) + un luciu de buze/ balsam de buze

    

Varianta nr. 2

   Cel mai rezistent creion de buze Miss Sporty pe care il detin momentan + cel mai rezistent luciu de buze.


     Si cum arata pe buze: 
(Varianta nr. 2)



     Cum vi s-a parut acest articol? Astept sa-mi spuneti daca vi s-a parut informativ si de ce nu, sa-mi relatati si voi diverse trucuri!
    Pana data viitoare,
 Stay glamourous, pretty dolls!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu