vineri, 7 noiembrie 2014

Get funny on the cardi'

   Cum inveselesti o tinuta de care te-ai plictisit? Nu-i nevoie sa ne cumparam neaparat ceva nou, tuturor ne plac cardiganele, sau vestutele.
   Am ales sa va arat un cardigan pe care l-am ,,tunat" anul trecut si inca imi place! 
   De culoare alb, perfect de purtat peste un tricou- cu vremea asta schimbatoare este o alegere buna pentru anotimpul curent.
    Ce folosim: 
 * ac & ata
 * pietricele/ perlute decorative- orice va place si se poate atasa
 * cardiganul/ bluza aleasa
  Desigur ca elementele decorative se pot coase in orice directie doriti si oricat de multe considerati.
    V-am pregatit niste colaje si in timp ce faceam pozele am zis sa vedem cum accesorizam; in poze puteti vedea niste variante.



     Ce parere aveti? Sper ca v-a placut si astept sa-mi spuneti daca v-ati modificat vreodata haine, prin ce procedee si ce rezultate ati obtinut.
     Pe data viitoare, 
            Stay glam, pretty dolls!

3 comentarii:

  1. mi-a placut mult cum ti-a iesit ,ai idei foarte bune ,eu recunosc nu mi-am modificat hainele ,nu am astfel de idei si zic ca nici rabdare dar este un lucru bun sa iti poti modifica imbracamintea ,poate ceva nu iti mai place si o transformi ,dar pentru asta trebuie sa fi creativ

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri! Clar, in primul rand trebuie sa-ti placa astfel de activitati, altfel nu ai cum sa fii rabdatoare si sa obtii un rezultat bun. Totul se poate termina cu ,,nervi" si ,,farfurii sparte"....Glumesc! :D

    RăspundețiȘtergere