duminică, 9 noiembrie 2014

Jurnalul saptamanii

   Bretonul meu incepuse sa nu mai fie breton si se integrase in restul parului ca lungime asa ca a trebuit sa intervin cu foarfeca. Nu l-am scurtat prea mult, deocamdata imi place asa.


     Saptamana asta am facut multe feluri de mancare, asa s-a nimerit.




  P.S. - nu ma transform in blog culinar sa stiti :D

    Am avut neplacerea sa observ ca blush-ul meu preferat, Rose Gold Sleek ,,si-a stricat" frumoasa forma si curand va trebui sa-l inlocuiesc. Desi, la cum am observat ca se consuma, cred ca ma va tine inca mult si bine. Dar faptul ca am ajuns la ,,fund"... 
    Atat iluminatorul din trusa cat si pudra pentru contur le-am folosit in egala masura dar se pare ca in poza arata neatinse ;)


      Decorul din clasa unei colege. Mi s-a parut frumos si l-am pozat ;)


    La plecarea de la servici, intr-una din zile am avut bucuria sa vad in curte doi pitici ,,mici-mici" care se jucau frumos. Cand m-au vazut au fugit sa se ascunda, si cand s-au prins ca plec au iesit ,,in recunoastere" :D


     In mare parte cam asta a fost saptamana mea. A voastra cum a fost? Inca avem parte de vreme frumoasa, ceea ce este un lucru bun. Zilele trecute a plouat putin si nu credeam ca voi mai vedea soarele pe cer prea curand, dar m-am inselat. Orhideele mele au ramas fara floricele si astept cu nerabdare momentul cand vor inflori iar. Oricum, una din ele era plina cu flori din septembrie, deci nu ma pot plange.
     Pe data viitoare,
Stay glam, pretty dolls!
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu