miercuri, 12 noiembrie 2014

Noutati

    Luni au ajuns mostrele La Roche Posay Effaclar si de maine incep sa le testez. Sunt convinsa ca vor face treaba buna cu tenul meu si am asteptari mari.

   De ceva timp mi-a ramas gandul la un tus crema pentru ochi. Cu vreo cateva idei de utilizare in minte, astept momentul oportun pentru a exersa. Am gasit un tus ieftin, maro- mat, doar ca este mai inchis decat credeam. Daca va intereseaza o recenzie pentru el, spuneti ;) se pare ca este ,,cruelty free" - nu e testat pe animale.

     Am descoperit recent cateva magazine noi si am gasit o husa alba. Intentia era sa o folosesc pentru protectia telefonului- acesta e cam mare ( samsung S4) si nu incape. Iphone-ul si aparatul foto incap fara probleme. M-a costat 10 lei si are un mic defect( e putin patata) dar sper sa indepartez petele; inca nu sunt sigura ce voi folosi- vreo idee, cineva? (Materialul cred ca este poliuretan- daca tin bine minte, am aruncat eticheta)

   Mi-a sosit o comanda, dar despre asta, intr-o alta postare.

    Astept parerile voastre si nu uitati,
Stay glam, pretty dolls!

12 comentarii:

  1. sa imi spui si mie cum este crema din acele mostre ,husa cumparata imi place foarte mult ,chiar nu am mai vazut un astfel de model ,sa folosesti sanatoasa toate produsele care le ai ,te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei:0 Pentru husa poti incerca L.O.C. de la Amway. E foarte bun cand vine vorba de indepartat pete de pe gentute, etc. :)


    www.juliahasch.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru recomandare! ♡♡♡ :*

    RăspundețiȘtergere
  4. N-am mai incercat un tus maro, nu stiu de ce.. Are si pensula proprie sau ai pus-o tu, de poze? Siiiiii.. imi poti spune de unde ai dulapiorul acela alb? E pentru cosmetice, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aceea este pensula inclusa a tusului. Am vrut sa incerc un tus maro din cateva motive; poate ca ar merge la conturarea sprancenelor, si ca baza pentru fard.
    Dulapiorul alb este din Kaufland, cred ca de vreun an de zile il am. Nu stiu daca-i destinat neaparat pt. Cosmetice, dar eu asa le folosesc. Am mai multe :)
    Am mai vazut acum ceva timp modele putin altfel, sunt in zona cu dosare, papetarie costa in jur de 17 lei.
    Asemanatoare dar mai mici sunt si in Jysk cam la 20 lei. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Jysk nu mai e la mine. M-am mai uitat la Kaufland.. Dar o sa ma uit si data viitoare, mi se pare tare practic. Te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar este practic! Daca esti din Bucuresti, in Doraly gasesti diverse dulapioare superbe! Eu am fost in trecere vara asta (nu sunt din Bucuresti) si mi-am cumparat doua mini-dulapioare ;) o sa vi le arat inr-o postare :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu sunt ca ma duceam pe la Ikea, sunt convinsa ca acolo au :)) Te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-a dat prin gand ceva... oare de pe net se pot comanda ? Poate exista astfel de magazine online ;) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Mersi pentru sfat, cred ca am sa incerc, cif crema e un produs bun, nu vad cum ar putea deteriora ceva. La 6 lei e un pret numai bun, eu imi amintesc ceva de un 17 lei aprox. :*

    RăspundețiȘtergere