joi, 27 noiembrie 2014

Special red

  Stiu ca nu am dat prea multe indicii in legatura cu oja rosie din articolul anterior, asa ca ar fi cazul sa ii fac o prezentare detaliata. Mai ales ca imi place asa mult. Am sperat ca poate cineva o va recunoaste ( numind-o dupa o singura poza) pentru ca pe mine m-a impresionat.
    Este vorba despre lacul de unghii de la Avon Gel Finish. Dupa cum ii spune insusi numele, se recomanda a fi un lac de unghii cu aspect de gel. Eu am ales sa cumpar cea mai luminoasa nuanta de rosu, care s-a dovedit a fi o culoare intensa. ( prea stridenta in opinia unora)
   Trebuie sa recunosc ca ambalajul respectiv aspectul este cel care m-a facut sa imi doresc sa o incerc pentru ca pretul nu este unul tocmai prietenos ( din punctul meu de vedere) pentru o simpla oja. Am dat 15 lei pe ea si am asteptat cu nerabdare sa o incerc acasa. Vine ambalata intr-o cutiuta neagra pe care se afla inscriptionata denumirea nuantei Fire Cracker.
   Si acum as vrea sa va spun cateva impresii personale:
   ♡ prin sticluta culoarea se vede foarte frumos ( intocmai precum in catalog- desi ma temeam sa nu difere nuantele)
   ♡ pensula este destul de usor de utilizat ( trebuie sa recunoastem ca unele oje au cate-o pensula insuportabila care transforma aplicarea intr-un chin)
  ♡ lacul de unghii se simte cremos- in momentul aplicarii pe unghii ( nu e precum acele oje prea lichide) ceea ce inseamna ca trebuie sa ne grabim putin cu aplicarea pentru un aspect/efect neted. 
♡ se usuca neasteptat de repede
♡ un strat poate fi chiar suficient pentru o manichiura reusita dar cum pe mine ma deranjeaza chiar si cea mai marunta ,,imperfectiune" prefer sa aplic in doua straturi. Cred ca e ceva psihic :)) N-are rost sa vorbesc de alte oje pe care trebuie sa le aplic in vreo 4 straturi.
  ♡ vine intr-o cantitate rezonabila sticluta este  destul de mare 10 ml ceea ce-mi mai reduce din parerile de rau ca am dat 15 lei pe o oja :)) { cand putea fi 15 lei pe un tus de ochi spre exemplu :)) }
     Per total trebuie sa spun ca imi place mult si am facut o alegere buna in privinta culorii. M-ar mai interesa poate un bej ceva, dar in catalog il vad exemplificat cam intr-o tenta de gri- ceea ce nu imi doresc.
   P.S. - daca tot vorbim de oje: Azi am vazut pe unghiile unui baietel ceea ce vroia sa fie ramasita unei aplicari de oja bej deschis- rozaliu. M-am trezit razand (acompaniata de copil care evident nu stia de ce ma amuz) si printre randuri mi-a ,,explicat":  [ cu steluta sunt parerile copilului :) ]
  - ce-i pe unghii? * Ii piele de oja. < termen nou>
   - da' cum a ajuns pe unghiile tale? * nu stiu. A venit din sticla.
   - da? Ii arat oja mea rosie. Iti place? Aduc sa te dau pe unghii? *nuu.. ca rad fetele de mine.
   - da' atunci ce sa folosim in loc de rosu?
* o oja neagra.
    - sa cumpar sa aduc? * da.
    - asta-i o promisiune? * daaa. :)
   Zambilici multi in decursul discutiei noastre, dar chiar a fost prea amuzant sa nu va spun si voua. Singura parte frumoasa dintr-o zi lunga, friguroasa si obositoare. Dar e timpul sa inchei, si pentru ca va scriu de pe telefon, pozele vin doar la final.
     Astept cu interes parerile voastre si nu uitati,
   Stay glam, no matter what!
 
   

2 comentarii:

  1. e superba oja,aveam eu o banuiala insa nu m-am pronuntat,nefiind sigura.Faza cu baietelul e super amuzanta,am si eu un nepotel care adora colectia mea de oje si de cate ori ne intalnim imi admira unghiile si imi cere sa i le fac si pe ale lui la fel :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E autentica treaba pan' la capat atunci. Oricum baietelul asta ( pentru cei 3 ani ai lui) este extrem de talentat- artist in devenire de la desene, picturi, originalitate ♡ Mai ales ca-i si foarte glumet & cred ca actor se face ;) are o multime de expresii ,,dramatice" gen zambete duse pana la extrem- cu ochi ,,bulbucati", pana la cele mai incruntate sprancene. Dar adevaratul talent cred ca ii vine din suflet, sensibilitatea ce-l defineste/ de-aici cred ca si inclinatiile spre produse de frumusete ;)

    RăspundețiȘtergere