marți, 30 decembrie 2014

Glam makeup #3

    Inchei acest an cu o idee de machiaj pentru Revelion. Aveam o multime de idei, combinatii de culori, va prezint ce-a iesit: un machiaj executat in graba.
    Va doresc sa aveti parte numai de impliniri, bucuriile sa va insoteasca la tot pasul si anul ce vine sa ne gaseasca mai increzatori. Toate dorintele sa vi se indeplineasca si sa ne citim in continuare cu aceeasi placere!
    La multi ani, papusi! V-ati decis ce imbracati de Revelion? Mie frigul de-afara imi alunga orice model de rochie din minte, se pare ca ma voi hotari maine.

  Iata propunerea mea pentru machiajul de maine seara.
     Astept cu mare interes parerile voastre.
         La anul si la multi ani!

   

8 comentarii:

  1. superb machiajul. chiar te prinde bine :* diseara am 2 ore sa ma machiez. cu toate ca nu am incercat nimic sa vad ce m-ar prinde bine:)). dar cred ca merg pe smokey.iar cu frigul, nici nu vreau sa ma gandesc cat de .. brrrr o sa fie.:( pupici:* Iti urez La multi ani si un an nou plin de impliniri pe toate planurile :*

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si tie! Multa sanatate si tot ce iti doresti sa ti se implineasca in noul an! ^_^ :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Te pup, multumesc pentru vizita. Un an fabulos! (^_^) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Smokey, preferatul tuturor! ;)
    Poate postezi apoi, (after-party) ceva poze pe blog :D Un an minunat iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos machiajul! <3
    la multi ani! :-* <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi plac foarte tare machiajele tale, îmi place că ești curajoasă. Ar trebui să mai insiști puțin la blending, parcă trecerea între culori este prea dură. Dacă ai timp, te invit și la mine pe blog :* http://wondersandcolors.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, da, asa-i. Graba strica treaba stiu. Totusi lipsa unei lumini bune naturale+ blitzul foto evidentiaza tot ,stiu :D ( nu caut scuze :p)
    Multumesc pentru aprecieri! :*
    Oare tu ai GFC pe blog? Nu mai stiu daca m-am abonat..intru sa vad :D

    RăspundețiȘtergere