miercuri, 3 decembrie 2014

Jocurile online- terapie în doi

    Mulţi dintre noi apelăm la jocuri în momente de plictiseală, când dorim sa ne relaxăm, sau chiar şi din pasiune, jucăm jocuri pe cât de des posibil.
 
  Cu toţii ne amintim ce distractiv era în copilărie, când jucam diverse jocuri în doi. Cu atât mai amuzant acum, când poţi juca un joc de la aceeaşi tastatură sau consolă, având ocazia de a vedea reacţia partenerului de joc la înfrângere sau victorie.
 
   Eu personal, sunt pasionată de jocuri simple, care mă relaxează; dar îmi face o deosebită plăcere să fiu competitivă  si asta se vede în graba cu care aleg un joc anume. Spre bucuria noastră, găsim online o gamă variată de jocuri şi partea bună este că nu e necesar să irosim din spaţiul preţios al calculatorului instalându-le şi le putem accesa instant, totul la un click distanţă. Obişnuiam să accesez jocurile preferate folosindu-mă de PSP, dar acum îmi este mai uşor să încerc jocuri noi chiar şi atunci când nu sunt acasă, având un telefon Android . Desigur, că se pot accesa şi de pe iPhone, PlayStation, tablete, platforme Wii sau Xbox.
Şi dacă vreţi să vă invitaţi prietenii la joc, vă puteţi loga cu id- ul de Facebook pentru distracţie garantată.
 
 Pentru că îmi plac desenele animate, de multe ori aleg un joc care să includă personajele mele preferate din acea animaţie. Îl putem găsi pe SpongeBob alături de Patrick în diverse ipostaze şi cu siguranţă mulţi dintre noi avem copii în familie care îi adoră.
  
 
 
    Simplitatea cu care putem accesa orice joc, ne garantează distracţia pentru că avem la dispoziţie alte jocuri în 2 jucatori online, precum: badminton în doi, joc de biliard 3D, fotbal de masă în doi, avioane în doi, cursa de maşini în doi, vânătoare de cerbi în doi sau biliard de lux. Pentru pasionaţi, găsim şi Counter Strike Source sau Bătălia Angry Birds. 
 
 
 
  Cui îi plac jocurile?
      Astept cu interes recomandările voastre de jocuri şi nu uitaţi, mesajele voastre contează!
         Pe data viitoare,
 
             Stay glam, pretty dolls!
         

Un comentariu:

  1. si copii mei intra si se joaca pe acest site,sunt jocuri dragute ,unele relaxante,altele antrenante!

    RăspundețiȘtergere