luni, 22 decembrie 2014

Somethin' special

   Mama mea imi calca pe urme, sau poate eu pe ale ei. Cert este ca, la mare distanta una de cealalta, folosim produse asemanatoare si mai ales, imi face recomandari! Neasteptat pentru mine, care incerc sa fiu la curent cu una alta.
  Mi-a mentionat un ulei, Tea Tree- ulei esential de arbore de ceai si pentru ca nu am folosit inca ( desi aveam in plan si am uitat de el) am zis ca trebuie neaparat sa ma documentez si cat de curand sa cumpar si eu unul. Traiam cu impresia gresita ca eu ii recomand ei una-alta, se pare ca eu sunt ,,aschia care nu sare departe" si de fapt eu seman cu ea ( cum e si logic) nu invers :))
     M-am documentat putin si va expun esentialul:

    Acest ulei esential isi are provenienta din Australia, unde se gaseste arborele de ceai. Exista multe specii si subspecii de arbore de ceai, scoarta acestora fiind inedita- se decojeste de pe trunchi.
   
     Cu beneficii multiple, este antiseptic ( actioneaza impotriva infectiilor bacteriene cutanate) astfel ca situatiile in care il putem folosi sunt nenumarate.

     Recomandari:
● ten cu tendinte acneice ( juvenila, rozacee)
● leziuni ale pielii
● eruptii cutanate
● afte bucale, gingivita
● scalp problematic, matreata
● dezinfectarea suprafetelor, a lenjeriei
● plagi/ piele suprainfectata
● se regaseste in multe cosmetice purifiante si nu numai.

     Cu siguranta trebuie sa incerc si eu un   astfel de ulei. Cine stie sa-mi spuna mai multe despre uleiul de tea tree? Poate imi puteti relata cate ceva din experienta voastra personala, astept cu interes sa aflu noutati.
   
    Pe data viitoare,
        Glam kisses, pretty dolls!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu