sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Recenzie parfum Hugo Boss in Motion


       Suntem femei si toate apreciem un parfum masculin reusit. Nu-i cazul desigur ca barbatii sa se aranjeze excesiv, dar cateva produse sunt esentiale de avut. Orice barbat va aprecia grija pe care le-o purtam, cu atat mai mult cand ei au descoperit deja parfumul preferat care li se potriveste de minune si noi li-l oferim cadou.

    Va spuneam in septembrie, de ziua iubitului meu cum ca i-am facut cadou un parfum. Stiam de ceva timp ca il fascineaza forma recipientului cat si aroma Hugo Boss In Motion white edition. Acestea au un aspect neobisnuit, o forma sferica, iar modul de aplicare a parfumului consta in presarea recipientului, tinut in mana vertical.
     Ii oferisem atunci Hugo Boss In Motion White, un parfum lemnos- picant cu elemente clasice. Recipientul este alb, delimitat la mijloc de o dunga portocalie. Se gaseste in doua variante, respectiv 90 si 40 ml, eu am ales varianta de 90 ml. Este un parfum condimentat, creat din note de citrice, intens in tonuri calde, masculine.



     De Craciun i-am oferit cadou iubitului meu varianta sa preferata a acestui parfum, Hugo Boss Boss In Motion Original . Aceasta este varianta cu recipientul argintiu si dunga de la mijloc portocalie. Aspectul parfumului denota eleganta, iar eu trebuie sa recunosc ca m-am indragostit de aceasta aroma! Un parfum sensual, exotic, masculin; mai ales misterios!
   Notele de varf sunt bergamota, busuiocul si violeta. Lemnul de santal, moscul si vetiverul se completeaza perfect cu notele de inima care ascund scortisoara, cardamom, nucsoara si piper. 

 
   Va descriu compozitia parfumului, timp in care va spun sincer ca ,,vizualizez” astfel  perfectiunea unui parfum masculin; in viziunea mea desigur. Ce gen de parfum ar trebui sa foloseasca un barbat pentru a va atrage atentia? Ce anume preferati?

     Parfumurile au un rol aparte de a trezi amintiri (placute in cazul meu) Hugo Boss In Motion mi-a reamintit motivele pentru care formam un cuplu, toate acele momente speciale de la inceput, pare ca acest parfum miroase a ,,el”. Ati avut vreodata ocazia sa simtiti o aroma placuta si sa va duca cu gandul instant la ceva/ cineva? In cazul meu are acest efect si sunt multumita ca am gasit un parfum care i se potriveste perfect si stiu sigur ca i-l voi recumpara des, avand in vedere ca ne place amandurora.

 
   Ceea ce mi se pare mie cu totul special la aceste parfumuri este aroma aceea care se contopeste cu persoana care il foloseste, sincer miroase cumva special. Nu stiu daca gasesc termenul exact pentru a-l denumi, dar am constatat ca este parfumul lui semnatura. Si mai ales cand persista asa de bine, incat parca lasa ,,dare" olfactive prin incapere, chiar si dupa ce el a iesit din camera deja...

      Personal, inca nu mi-am gasit parfumul semnatura, prefer cateva si mi-ar fi greu sa ma decid in privinta unuia. Dar despre parfumul lui G., nu mai am dubii. Mi s-a parut un subiect demn de impartasit cu voi si astept cu interes opiniile voastre. Spuneti-mi, ce parfumuri barbatesti preferati? Barbatul din viata voastra are un parfum semnatura?

      Nu uitati, mesajele voastre conteaza!
           Pe data vitoare,

                Glam kisses, pretty dolls!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu