sâmbătă, 14 februarie 2015

Orchid blossom makeup

      Astazi am pentru voi un nou machiaj impreuna cu o manichiura potrivita.
    Am ales sa pregatesc un machiaj cat mai colorat, sper sa va placa si de ce nu, sa-l gasiti inspirational. Produsele folosite le puteti vedea intr-unul din colaje.
      Nu bagati in seama prea mult sprancenele, abia ieri seara le-am pensat, incercand sa le aduc la o forma potrivita.
    Astept opiniile voastre si ca intotdeauna, nu uitati mesajele voastre conteaza.

     Pe data viitoare si o zi minunata!

        Stay pretty, glam dolls!

12 comentarii:

  1. Super ! La unghiute cred ca arata bine si cu galben :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb machiaj! Imi place combinatia! Te prinde si foarte bine :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ce ochisori mari ai <3 imi place combinatia de culori si ti-a iesit super ;) te pupic :*

    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos machiajul,rujul este superb <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc!Rujul este o combinatie intre Bourjois si Astor. Nu am reusit sa surprind foarte bine degrade-ul in poze, dar ma bucur mult ca ti-a placut. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba da in pozele mai de aproape se vede efectul de Ombre foarte bine,super,pup

    RăspundețiȘtergere