marți, 10 martie 2015

Paleta fard de ochi Makeup Revolution



       De curand am descoperit brandul de cosmetice Makeup Revolution, o noutate de la Londra. Ce mi-a atras atentia in mod special? Multitudinea de variante de produse: truse de farduri, blushuri, produse pentru conturarea sprancenelor, pudra iluminatoare, tus de ochi, paleta de concealer, rujuri, fixator pentru machiaj, fixator si baza pentru machiaj, trusa de blush. Este o gama completa,pana sa ma decid ce imi comand intrasem cateva zile la rand, ore in sir pe Pinterest in cautarea de swatch-uri. 
 
    Gandul mi-a ramas  la paleta I Heart Chocolate ; de la ambalajul atractiv, pana la culorile imbietoare…Doar ca incerc sa-mi impun sa ma decid cat mai constructiv; sa cumpar ceva ce nu am, ceva ce voi folosi cu adevarat. Pentru ca, astfel de palate in nuante asemanatoare deja detin, trebuia sa ma orientez spre ceva ce nu am.
    Paletele Iconic sunt foarte asemanatoare cu o marca de farduri extrem de renumita. Cert este ca, pentru niste preturi destul de mici, ne sunt accesibile si asta imi place mult. 
    Eu m-am decis sa cumpar paleta Makeup Revolution Colour Chaos, culorile luminoase si multitudinea de nuante m-au convins sa mi-o doresc. Produsul in sine este extrem de atractiv, de la ambalajul de carton, care denota profesionalism, pana la carcasa neagra, destul de rezistenta. Salvation palette. Intr-adevar, este o paleta salvatoare, spun asta la modul idealist, e placut sa ai in portfard cel putin o paleta colorata. Nu e ca si cum ti-ai face un machiaj de circ, cu rosu, verde, galben, mov, toate la modul extrem, pe aceeasi pleoapa. Dar stiti voi, combinate sugestiv, se pot obtine rezultate frumoase. Oglinda interioara este un mare plus, bine de avut in orice circumstanta.
   Este o paleta cu 18 farduri, cate 6 pe un rand si avem farduri sidefate, chiar metalizate si mate. Fardurile neon (roz, verde si galben) sunt putin mai dificil de integrat intr-un machiaj obisnuit dar nu-i rau ca sunt acolo. De aceea este o paleta versatila si in aceeasi timp bine gandita. Culorile fardurilor nu sunt alese la pura intamplare; desi majoritatea paletelor s-ar spune ca sunt copii ale unor brand-uri renumite, Makeup Revolution au adaugat si alte combinatii in sursa de inspiratie, spre obtinerea unui rezultat incantator. Toate nuantele sunt foarte pigmentate, nu stiu daca are rost sa va plictisesc cu detalii despre consistenta, desi cred ca pe unele dintre voi v-ar putea interesa acest detaliu. Movul mat si albul, mi-ar fi placut sa fie putin mai pigmentate, dar cu putina atentie si interes se pot obtine totusi rezultate bune.
   Partea frumoasa este ca fardurile au cate un nume si trebuie sa recunoastem ca sunt simpatice.Cui nu-i e drag sa-si strige fardul pe nume? Hey, ,,Tom Tom” , I think I love you. Esti rosul pe care nu l-am avut niciodata, mi-ai atras atentia si acum esti al meu. Sper sa nu ma parasesti prea curand. Ar putea gandi asa o fanatica a fardurilor? Nu sunt sigura. Dati-va cu parerea, sunt atenta la detalii si numele fardurilor sunt chiar reusite. Sa va spun sincer de ce m-am indragostit iremediabil de aceasta paleta foarte colorata? Am vazut-o la Alexandra si avea niste poze atat de reusite incat am zis ca daca arata macar pe jumate la fel de frumos precum in imagini, sunt multumita.  Albastrul inchis ,,Over- bored” m-a plictisit la maxim. Evident glumesc, este preferatul meu impreuna cu rosul ,,Tom- Tom”. Nici ,,Pink Obsessed” nu e de lepadat, ar putea fi chiar intruchiparea pasionatelor de nuante roz intens. Cum spuneam, nu stiu cine le alege denumirile pentru farduri, dar cert este ca e o persoana cu mintea incalcit- odihnita si isi face treaba de minune. ,,Keep up the good work” (- if you ever read this, you rock!)
     Nu mai sporesc deloc suspansul, este momentul sa va delectati cu minunatele nuante. Pe mine, ma poarta cu gandul la vara, intr-o superba combinatie cu un curcubeu razlet.
    Sper sa va placa si daca v-o doriti, nu ezitati- faceti-va o mica bucurie: nu faceti ca mine, va ganditi....va razganditi....pana va ganditi din nou si dupa 5 zile o cumparati cu lacrimi in ochi. Cum de-am asteptat atat? 

  Va astept opiniile, ca de obicei; nu uitati mesajele voastre conteaza si sper ca am reusit sa va provoc un mini-zambet. Paleta cu siguranta va va face sa zambiti. Pe unele dintre voi. De-ati sti voi cat am ranjit eu prosteste, facand cu ochiul dupa fiecare nuanta in parte... Dar asta-i alta poveste. Pana data viitoare, va las pe voi sa creati povestea. Sau poate o vor face fardurile pentru voi.
     Ati vazut machiajul realizat cu paleta Colour Chaos? Un haos total am provocat cu ea, oricum m-am bucurat de aprecierile voastre, in caz ca nu ati vazut articolul, va invit, aici . Stiu ca trebuia sa prezint intai paleta apoi sa fac machiaje, dar la mine totul e pe dos; ce pot sa spun: Chaos made me do it.
         Am mai cumparat un produs pentru sprancene  Makeup Revolution, despre el, in curand.
               
               Pe data viitoare,
                                Stay glam, loves!
                                  
 



6 comentarii:

  1. Wow...cat de frumoasa eee! Imi place mult si cum ai descris-o,iar fotografiile sunt facute pt a ispiti ochiul iubitoarelor de farduri! Felicitari pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am văzut <3 nu ne-ai provocat un mini-zâmbet... e chiar MAXI ... superbe culorileeee <3 ca doar vine primavara,nu? Apropo, m-ai făcut să radiez cu descrierea produsului :))) foarte tare. Mulţumim de recomandare!
    P. S. Hei Tom, Tom... i think i love you :* .... pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, se pare ca pana la urma cineva tot a prins gluma ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, ma bucur mult ca ti-a placut :*

    RăspundețiȘtergere