joi, 2 aprilie 2015

Fly with Chloe ootd

     Cred ca incepem sa avem cate trei anotimpuri pe zi; astazi cel putin dupa ninsoare, cer cenusiu, frig si vant este soare...momentan cel putin. Ieri, am avut parte de ploaie, multi nori cenusii dar mai ales vant! Asta mi-a ingreunat situatia, un peisaj plumburiu de Bacovia, desi nu s-ar spune din pozele luminoase. A fost asa de frig, incat n-am putut sa va prezint outfit-ul planuit. Ma gandisem la o fusta creion,dar n-a fost sa fie...poate data viitoare.
    Chloe a prins aripi ,,ad litteram" intrucat in ultimele zile a fost strict compania preferatului meu, cardiganul cu aripi. ,,Trust me, I'm an angel" (you know what I mean ) Pasionatii serialului Walking Dead vor intelege. Acum mai am nevoie de o vesta in genul acesta, sau macar o jacheta. Daryl style baby!  Ma gandesc sa pun mana pe ata si ac si sa rezolv ,,problema" ;)
    Am fost prin parc, dar vantul nu mi-a dat pace si cred ca in unele poze e vizibil. Astept impresiile voastre, nu ezitati sa-mi lasati mesaje!

        Pe data viitoare,
              Fly with Chloe, no matter what!

                               glam kisses, loves!

































                             As the sun goes down, in caz ca ne era dor de soare!



13 comentarii:

  1. Wooow ce-mi plac fotografiile si intreaga tinuta !!! <3 Bravo !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte simpatică ţinuta şi te prinde bine iar gentuţa este adorabilă, este chiar piesa de rezistenţă!
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tot, mai putin sapca. :D
    Dar depinde de gusturi, iar eu sunt mai clasica.
    In rest, super totul, si cardiganul, si bluza si adidasii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos! :D
    Eu chiar apreciez parerile sincere, normal ca suntem diferiti, avem opinii diferite :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Yuhuuuuu.... Esti superba de-a dreptull !!! Desi era innorat ochelarii de soare si-au facut aparitia 💟💟💟
    Esti foarte fashion,iti sta foarte bine cu acest cardigan... Iar in privinta jachetei sau vestei,hm... Good ideea! As fi curioassa cum iti ieseeee 👍💟💟💟💟Asa.... Acum,melodiaaaa e foarte fainaaa!! 💟💟
    Chloeeeee .... Pe aripi de vant ... 👅👅 o adorrrrrrr 💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟
    Pupiceiiii!!! 💗💗💗💗

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place tinuta chiar mult! Sapca parca te reprezinta...asa am eu impresia...desi nu ne cunoastem personal!
    Imi plac pantalonii si cardiganul! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu se stie cand avem ocazia sa ne cunoastem mai bine ;)
    Sapca e a lui G. De la mine pentru el :D
    Da ieri a fost a mea :D
    Multumesc pentru aprecieri
    Kiss

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu se putea fara ochelari :)
    Oricum, machiajul era retusat si totusi nereusit , asa ca am camuflat ce-am putut
    Jacheta/ vesta- mi-a ramas ,,pe repeat" cum ti-a ramas tie Chloe ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Uhhh ce aripi frumoase are cardiganul! Imi doream si eu o bluza de acest gen de pe SHeinside, dar cand sa dau comanda s-a epuizat stocul :))


    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place foarte mult tinuta ta. Aripile sunt fenomenale :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc. Chiar sunt, este un cardigan special ♡

    RăspundețiȘtergere
  12. Da da. Cred ca stiu bluza, si eu visez de mult la ea... daca iti comanzi (cand va fi pe stoc) poate imi spui si mie , trebuie sa o am si eu :× :*

    RăspundețiȘtergere