vineri, 10 aprilie 2015

Galaxy nails

    De vreo saptamana mi-am propus sa va prezint aceasta manichiura, dar nu este tarziu nici acum.
   Am gasit o altfel de oja L'oreal, in DM, pe ea scrie effect latex. Nu stiu in ce masura, nu are o consistenta foarte diferita, dar efectul este totusi unul placut.
   Am aplicat peste oja L'oreal combinatia de oje glitter  Aura si Essence.
    Rezultatul? Galaxy nails. Cel putin asa a spus G. Pacat ca nu am reusit sa le surprind in toata splendoarea lor, stiti doar cat e de dificil sa obtii niste poze bune cand nu ai lumina necesara...
S-au pastrat in stare buna 6 zile, doar la indepartare a fost mai dificil. Dar mi-am amintit de trucul cu folie de aluminiu si intr-o clipita mi-am curatat toate unghiile.
    Va las cu poze si astept sa-mi spuneti cum vi se pare. Mesajele voastre conteaza!








     Pe data viitoare,
         Glam kisses, pretty dolls!

10 comentarii:

  1. Draguut! Imi place...imi place glitterul! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt !! 💟💟💟💞💞💖 ti-au iesit super bine unghiutele 💟💟💟💝💞💞💟💟
    Pupici! 💋💋💋

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase unghiile, imi place mult combinatia, imi imaginez cat de frumoase au fost in realitate, daca in poze sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place mult aceasta manichiura, o voi purta des ;)

    RăspundețiȘtergere