miercuri, 29 aprilie 2015

Standard Shoes

     Dupa cum bine stiti, blogul meu a prins contur datorita pasiunii pentru machiaj, cosmetica si tot ceea ce inseamna frumusete. Desigur ca acest domeniu, pentru noi femeile se extinde cu siguranta dincolo de granitele modei. Frumusetea, respectiv aspectul unei femei este si poate fi completat cu succes de o vestimentatie reusita, iar pantofii favoriti vor ramane mereu termenul cheie. In final, poti fi chiar si nemachiata, dar cu parul aranjat si pantofii potriviti poti simti ca te afli la momentul/ locul potrivit. Moda este abstracta, dincolo de orice reguli fashion ramane la indemana voastra sa aratati fabulos! Te simti frumoasa, poti arata impecabil; imi place sa cred ca orice persoana isi va personaliza stilul indiscutabil si va fi mereu acel element predominant in majoritatea alegerilor, care va diferentia prin stil si eleganta.

    Am vorbit in articolele precedente despre rochii si imbracaminte, am considerat potrivit sa va arat modelele mele preferate in materie de incaltaminte. Gentile v-au fost prezentate asa ca nu puteam exclude pantofii, nu-i asa?
    In acest sens, am ales sa va prezint modele variate, de la tenisi pana la pantofi si mai ales sneakersi.
    In ultimii ani am dezvoltat o pasiune ,,dubioasa" pentru imprimeul de tip leopard (animal print in general) si cred ca se pot obtine combinatii frumoase, atata vreme cat mizam pe simplitate in privinta celorlalte alegeri.

     Va prezint incaltarile preferate, toate de pe site-ul Standard Shoes. Va amintiti articolul anterior cand va spuneam despre imprimeurile florale? Cred ca am gasit cei mai frumosi pantofi de acest gen. 

De fapt nu cred, sunt convinsa. Si ca sa vedeti ca alegerile mele nu se rezuma doar la pantofi, vreau sa stiu ce parere aveti despre acesti tenisi . Spuneti voi, se poate mai atractiv decat acest model? Cu siguranta ar fi ceva foarte diferit de ceea ce se poate gasi prin cutiile mele cu pantofi din hol...

Cat despre sneakers cu greu m-am decis pentru acest model. Cautam ceva alb, dar acest model s-a autointitulat ca preferat.                                                                                                                      


La pantofii de piele nici nu mai visez, sunt asa frumosi incat nu m-as putea decide care imi plac mai mult! Astept cu interes sa dezbatem lista favoritilor, cu siguranta avem de unde alege.                       

Pe data viitoare,
Stay glam, loves!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu