marți, 5 mai 2015

Golden purple makeup

   Stiu ca unele dintre voi chiar erati curioase in legatura cu noul machiaj promis, asa ca m-am mobilizat.
   Movul mi se pare o culoare greu de blenduit, de aceea am vrut sa incerc un machiaj de care sa fiu multumita intai eu. Nuantele mele de mov mat sunt din paletele Sleek Brights V1 si Makeup Revolution Chaos.
   Am inceput machiajul ca de obicei: curatare (de data aceasta cu noua micelara Garnier) hidratare si aplicarea bazei Nyx.
   Am conturat sprancenele cu Makeup Revolution aqua brow si am folosit Maybelline Color Tattoo Taupe ca baza pentru coltul extern al ochiului, unde urma sa aplic fardul mai inchis la culoare.
   Fardul deschis bej este ,,Calm me down" din paleta MR. Am aplicat tus Flormar, gene Red Cherry si putina mascara Flormar. In caz ca va intrebati ce este cu acel auriu captivant trebuie sa va spun ca este dintr-o trusa chinezeasca. Am fixat machiajul cu spray-ul Flormar, dar nu inainte de obisnuita procedura: fond de ten, conturarea tenului.
    Rujul a fost initial o combinatie intre 2 rujuri Nyx si un ruj Sleek, iar apoi mi s-a parut plctisitor si am incercat un degrade cu rujul lichid Astor.
    Mi s-a parut interesant sa prezint acest machiaj asemeni unuia potrivit pentru ochi albastri. 


















           Astept cu interes opinii!
               Pe data viitoare,
      
                  Stay glam, loves!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu