miercuri, 27 mai 2015

Rainy day ootd

     Ploaia de ieri si vremea urata nu mi-au stat in cale, a iesit la un moment dat soarele pentru cateva minute si noi tocmai ce veniseram din oras, uzi leoarca... Vijelia de ieri mi-a scos peri albi si mi-a intors pe dos (la propriu) umbrela! Aratam ca o ciudata, daca as fi  putut sa fac poze ati fi inteles situatia, o umbrela intoarsa pe dos de vant (parc-ar fi fost batuta de soarta) iar eu nimerind toate baltile cu viteza in conditiile in care ploua din toate directiile.
    Tocmai ce gandeam ieri ca imi sta asa bine parul, in sfarsit eram si eu multumita dar n-a fost sa fie. Iar eu pe par sa ma spal de pe-o zi pe alta? Nu mai fac asta de multi ani. Voiam sa mergem la o cafea, dar pe asa ploaie... si cand am ajuns acasa a iesit soarele. De ciuda atunci, am zis ca macar niste poze sa fac. Sapca, menita sa camufleze parul zbarcit de ploaie. Am ales-o pe cea alba, in ton cu noii sneakers Standard Shoes , desi conform tricoului as fi preferat-o pe cea cu imprimeu. Geanta Paris nu putea sa piarda toata distractia asa ca am facut cateva ture de curte cu ea la brat, cautand lumina perfecta pentru poze.
      De data aceasta nu sunt multe poze, simplu si la obiect. Prefer sa ma imbrac lejer de cele mai multe ori si nu stau prea mult sa analizez combinatiile vestimentare. Spre surprinderea mea, n-as fi spus ca voi posta vreodata poze fara prea mult machiaj si pentru ca in ultimul timp nu mai prea port tus, machiajul este unul minimalist. Sprancene conturate, mascara, corector si putin blush.
      Va las cu poze si ca de obicei, astept impresii.









         Pe data viitoare,
              
                   Stay glam, loves!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu