marți, 30 iunie 2015

Antiperspirant Gerovital Diamond Woman

     Vara a inceput bine pentru mine, am avut ocazia sa testez un produs esential. Probleme cu transpiratia sau nu neaparat, cu totii avem nevoie de un antiperspirant indiferent de forma pe care o alegem: antiperspirant solid, gel, lichid sau varianta deo- spray. Desigur ca este o diferenta semnificativa intre ele, dar ce ne facem atunci cand constatam ca nu obtinem rezultatele scontate din partea produsului cel mai bine cotat? Produsul cel mai bun este si va ramane acela pe care il place corpul tau, la care reactioneaza pozitiv.
   Multa vreme am folosit deodorante solide, nu eram multumita de ele dar m-am ambitionat prosteste sa cred ca ele sunt cele mai bune pentru mine. Transpiratia continua, mirosul lor combinat cu ph-ul pielii mele (ceva de groaza!) si petele plus depunerile de produs pe piesele vestimentare! Cateva din erorile unor proaste alegeri strict personale...

  Cum mi-am indreptat atentia spre altfel de antiperspirante? Barbatii pot fi si ei o sursa de inspiratie constanta, nu ii subestimati, de multe ori ei fac alegeri mai bune cu rezultate multumitoare si in avantajul lor. L-am vazut pe G. ca pare interesat de fiecare data de antiperspirante spray si m-am gandit sa incerc sa folosesc si eu un astfel de produs. Perfect timing! Sincronizarea perfecta pentru ca noi sa avem deodorante pereche, plus un baby- deo numai bun pentru geanta. Cat imi plac aceste variante! Mici, usor de strecurat chiar si in cel mai ingramadit plic si la preturi chiar bune!

     Farmec a decis, I'm a Diamond woman, unele produse chiar ne fac sa ne simtim speciale nu-i asa? Asadar my precious este un deodorant antiperspirant cu acid hialuronic, care promite o protectie sporita fara urme albe sau galbene.
   Ambalajul este si el foarte atractiv, doar este primul aspect pe care il observam la un produs nou.



   
* ,,Formula delicata cu pielea ofera protectie sporita impotriva transpiratiei, o senzatie confortabila, de piele catifelata. Acidul hialuronic e cunoscut pentru efectul intensiv hidratant actionand dual, prin refacerea rezervelor hidrice din piele si diminuarea pierderilor transepidermale."
* Mod de utilizare: se agita si se pulverizeaza de la o distanta de 15 cm.
* Variante disponibile:
Pearl Woman- combinatia speciala floral- fructata, cu note de mosc si vanilie intensa
Diamond Woman- floral-fructat, cu o baza vanilata, alaturi de mosc si ambra
Sapphire Woman- trandafiri si iasomie, lemn de santal
* 0% parabeni, fara alcool
* pret: intre 10- 11,5 lei in magazine sau Farmec.ro




Este un produs eficient, care imi place si de fiecare data cand il folosesc ma amuza ,,norul de ceata" care umple toata camera. Va imaginati cand se folosesc doua astfel de deodorante concomitent? Varianta aceasta impreuna cu cea masculina lasa un ,,nor imens"in urma noastra imediat dupa aplicare dar asta nu ne deranjeaza atata timp cat isi face treaba bine nu-i asa?



    Astept sa-mi spuneti daca l-ati incercat, cat de eficient este in cazul vostru si mai ales... Ce fel de super- femeie esti? Esti speciala, de neuitat, fina precum atingerea unei pietre pretioase asa ca stii. Cu siguranta esti diamantul cuiva, al acelui cineva care te iubeste si daca tot poti alege, spune-mi: Pearl, Diamond sau Sapphire?

sursa foto * Kudika ro




      Pe curand,

              Stay glam, loves!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu