marți, 2 iunie 2015

Casual animal print outfit

    Au inceput sa-mi placa postarile de tip outfit si am un sentiment ca si voua va plac. Nu de alta, dar m-ati incurajat si m-ati sustinut pana acum, fiecare in stil propriu si n-aveti idee cat valoreaza asta! N-am cuvinte sa va multumesc indeajuns si stiu ca e mare lucru sa va opriti o clipa doar pentru a lasa cateva vorbe frumoase aici, de fiecare data! Prin definitie sunteti frumoase, papusi iar caracterul vostru va face sa fiti excelente. O mai dau in bara si eu deseori, dar primesc recomandari calduroase iar asta conteaza cel mai mult pentru mine. Inainte sa incep sa scriu aici, citeam pe unele pagini nemultumiri cu privire la critici mai putin multumitoare... nu vreau sa detaliez ca n-are rost... Spun doar ca mi-a dat Google cele mai speciale cititoare, sunteti niste papusi cu suflet frumos si asta va face deosebite!

    In postarea de azi va arat doua tinute relativ asemanatoare. Casual, ca si pana acum, prefer sa fiu relaxata (pe cat pot) si sa va arat tinute care ma reprezinta in viata reala, nu doar asa, de dragul monitorului. Va veni si vremea pentru altfel de tinute, trebuie doar sa-mi fac curaj.
   Spuneam casual si din titlu reiese animal print. Un alt termen cheie este cetate/ plimbare. Prima plimbare pe o vreme usor ploioasa, iar a doua sambata trecuta cu soare si caldura maxima! Daca tot am poze asemanatoare, sa vedem exact care este punctul lor comun.

    Primele poze: plimbare pe cetatea Devei, orasul in care locuiesc un oras micut, dar frumos. Am urcat cu telecabina iar apoi am urcat multe scari pentru a fi la inaltimea peisajului in toata splendoarea lui. Nu e prima oara cand urc pe cetate dar de cand au mai ,,modernizat" acum cu siguranta nu m-am prea simtit ,,in apele mele". Am descoperit ca am ,,o treaba" cu inaltimea in conditiile in care scarile sunt de asa natura ca iti permit sa estimezi cu precizie distanta de sub tine in urcare si asta ar putea sa va faca pe unii sa o luati razna! Nu, nu, eu n-am luat-o razna, doar ma opream la fiecare 3-4 trepte urcate si ma plangeam ca-s obosita...era grea geanta- cica. La coborare, am avut oroarea sa aud de la G. cum ca tanti 'ceea ii mai speriata ca mine! Pai era o doamna in varsta care cobora, cate o treapta- statea. Tinandu-se de balustrada. Si iar cobora o treapta. Ce rau m-as fi simtit sa spun asta... dar nu pot sa recunosc, macar pe mine ma tinea cineva de mana; pe dansa nu. Si batea vantul tare, picura! De cosmar, de una singura presupun. M-as fi pitit cu incapatanare sus, cu bratele incrucisate in varful scarilor de lemn in asteptarea unui elicopter salvator. Sau macar al unui utilaj de lucru, circulau destule in ziua aceea. Dar orasul... de acolo de sus pare totul asa compact! Mic, dar inteligent, frumos, in toata splendoarea lui. Vorbesc mult astazi, de fapt scriu dar stiu ca e ca si cum am povesti ore in sir si daca ajungeti la final de articol si v-a facut placere, mi-am atins scopul.















    Celelalte poze: plimbarea de saptamana trecuta la Alba Iulia, o cetate pe care nu ne-am putut abtine sa nu o strabatem si pe bicicleta, ulterior unei plimbari pe jos. Seara am vazut un film 3D la mall, San Andreas. L-a vazut cineva? Este un film care impresioneaza din toate punctele de vedere si este perfect de vizionat intr-o astfel de ambianta mentionata mai sus. Primul film in care nu am nici o retinere sa afirm ca actorii reprezinta cu usurinta idealul personajelor propuse. Ce mai, va recomand sa-l vedeti, o sa va placa.









     Ca si pana acum, Paris plina ochi cu nimicuri, dar la indemana mea. O geanta cu personalitate, care se cere scoasa la plimbare.

        Astept opinii, mesajele voastre conteaza.
        
          Pe data viitoare,
            Glam kisses, pretty dolls!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu