marți, 16 iunie 2015

DIY jeans

   Cate dintre noi si-au cumparat haine pentru ca mai apoi sa regrete alegerea, sau sa constate anumite defecte? Lumina din magazine e atat de ciudata, parca pune in valoare numai atuurile unui produs, dar ce facem atunci cand ne dam seama ca nu ne place de fapt?
    Am patit de cateva ori cu pantalonii sa fie extrem de incomozi pe un picior anume si sa se rasuceasca. Cat de ciudat mi s-a parut! Ma gandeam la un moment dat ca o fi ceva in neregula cu mine, oi fi eu defecta, nu stiu... ceva era fara logica. Vazusem eu cusaturile acelea gresite (care de fapt n-ar fi trebuit sa fie vizibile) si dupa cateva perechi de blugi eronati de la natura m-am invatat minte sa fiu mai atenta. Cate dintre voi ati patit macar odata asta? Sunt eu singura ciudata neatenta? Tare mi-as dori sa-mi spuna cineva ca nu, dar chiar si asa n-as fi sigura. 




    Pe cat de simpli si frumosi, pe atat de incomozi asa ca daca tot e vara am pus mana pe foarfeca si am rezolvat problema. Acum sunt numai buni- pana la genunchi si daca tot m-am apucat de treaba vreau sa simt ca am blugi noi si... i-am modificat putin. Puteti vedea metoda & rezultatul in poze, sper sa va placa si sa va inspire.











        Pe scurt: cu o penseta am scos din firele verticale pe alocuri astfel ca am creat modelul ce se poate vedea. Am adaugat pe buzunarele din spate niste capse si in fata cateva pietricele. Daca ma urmariti si pe Instagram  puteti vedea acolo un filmulet demonstrativ pentru modelul ,,desirat".
     Cat despre materialul ramas (taiat), ma gandesc la un alt proiect de tip DIY. Cine ghiceste la ce ma gandesc?

      Anul trecut modificasem o alta pereche de blugi care imi erau cam mari si acum ca i-am scurtat, chiar imi plac. Pantalonii erau simpli astfel ca am adaugat pietricelele si capsele pe buzunarul din spate.






      Astept cu mare interes pareri dar si sugestii. Nu ezitati sa-mi scrieti, mesajele voastre conteaza.
       
             Pe data viitoare,

                       Stay glam, loves.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu