marți, 30 iunie 2015

EOS Summer Fruit

   EOS. Produs in USA, vine ambalat individual si are o cantitate de 7 gr. cu mult fata de balsamul Lifecare, care are 4, 8 gr, sau Himalaya- 4,5 gr. Sper sa ma tina mult si bine, dar cum eu am tendinta de a-l reaplica des, sunt curioasa. (De cand am deschis coletul, l-am aplicat deja de 2-3 ori in decursul a o ora jumate ) Asa incepea articolul meu despre varianta sweet mint, in decembrie. Am fost uimita de senzatia pe care o ofera acest produs si m-am bucurat mult sa il descopar.
   Am primit varianta albastra atunci, sweet mint: ,,cu unt de shea si ulei de jojoba pentru buze fericite, hidratate si super- netede". Un produs 100% natural / 95% organic. Ambalajul produsului are forma unui ,,ou" kinder  si din momentul cand am desfacut ambalajul, am simtit un miros puternic- mentolat. Oval, dintr-un plastic ( cauciucat) asa se simte la atingere; incape numai bine in mainile mele, avand un capat tesit, pentru a nu se rostogoli si a sta drept pe o suprafata. Sigla ,,eos" este inscriptionata pe partea superioara & inferioara a produsului.

  Brandul Evolution of Smooth a fost infiintat in 2006 in New York fiind specializat in fabricarea si vanzarea de produse de calitate pentru ingrijirea pielii: lotiuni, creme de ras si in special balsmuri de buze care si-au castigat faima in intreaga lume. Aceste balsamuri au la baza ingrediente atent selectionate, precum unt de shea, vitaminele C si E fiind supuse unor riguroase teste dermatologice (insa nu pe animale) care asigura o eficienta remarcabila in ingrijirea buzelor. Mai mult, unele produse sunt etichetate ca hipoalergenice.

 ,,Poate un balsam de buze sa te faca sa zambesti? Noi credem ca da. De asta am creat acest balsam. Fara parabeni si petrolatum ( un derivat al petrolului, cred), fara gluten.
   Este imbogatit cu antioxidanti si vitamina E, unt de shea si ulei de jojoba, eos iti mentine buzele hidratate, si foarte fine.
   Indicatii: rotiti capacul, deschideti, aplicati, zambiti." (descriere oficiala)

      Partea cu zambitul consta in senzatia neasteptata de hidratare, care vine dupa cateva minute de la aplicare. Imediat dupa aplicare, buzele se simt racoroase, mentolate si in acelasi timp sunt multiple senzatii de mini-intepaturi.
Precum in cazul acelor rujuri care promit efect de buze mai voluptoase, presupun.
   La categoria ingrediente, regasim o multitudine de uleiuri, ceea ce este un lucru bun: ulei de cocos, ulei de menta, ulei de seminte de jojoba, unt de shea etc.
    Evolution of smooth- pe scurt, EOS- un balsam pe care sunt norocoasa sa-l incerc avand niste buze prea  uscate, iar acum va prezint cea de-a doua varianta incercata de mine, Summer Fruit. Trebuie sa recunosc ca mi-a luat ceva sa ma decid ce varianta a balsamului vreau sa incerc, in conditiile in care nu aveam termen de comparatie si nici o idee in legatura cu variantele acestui produs. Evident, m-am orientat dupa denumiri si as fi vrut intai sa incerc Strawberry Sorbet care la acel moment nu era pe stoc; astfel ca am ramas la balsam de buze eos Summer Fruit.

   




    Varianta aleasa de mine contine unt de shea si ulei de jojoba. Prima impresie? Cand am primit balsamul, ma asteptam la ceva uimitor si pentru ca l-am comparat initial cu varianta mentolata, nu mi-a placut. Nu mi-a placut mirosul la primele 2- 3 aplicari, dar apoi folosindu-l constant mi-am dat seama ca era o senzatie temporara. Mirosea prea dulce, de nici un fel, am inceput sa-l folosesc intr-o perioada cand erau temperaturi peste 30 de grade. Nu stiu in ce masura a contat acest aspect, dar dandu-i o sansa pe parcurs mi-am data seama ca imi place si a devenit balsamul meu de poseta. Acasa am 3 balsamuri de buze diferite, iar in geanta este mereu prezent acesta – Summer Fruit.




    Cate dintre voi ati incercat si indragiti EOS? Astept opinii.

        Pe data viitoare,
                              
              Stay glam, loves!
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu