marți, 2 iunie 2015

Truc de utilizare al creionului Jumbo Nyx

    Stim cu totii cat de importanta este baza de machiaj pentru a scoate la iveala nuante vibrante. Un machiaj impecabil are nevoie de baza (in cazul fardurilor de ochi si nu numai) din doua motive: rezistenta (fardul nu se va intinde inestetic pe pleoapa sau in pliu) si gradul de intensitate al fardului dorit. Cu atat mai mult o baza alba, in cazul de fata Nyx Jumbo Milk dar voi stiati asta deja. 

  Asadar ce vreau sa va arat eu astazi? Urmarind Pinterest si multe alte aplicatii asemanatoare avem ocazia sa descoperim trucuri eficiente mai mult sau mai putin cunoscute. NU este un truc descoperit de mine (dar nu mai stiu pe ce site l-am gasit)asa ca m-am gandit sa reproduc ideea pentru voi, cu poze demonstrative. In speranta ca va fi de folos cuiva, iata ideea pe scurt si apoi pozele respective.
    Nu orice creion se ascute prea usor si de multe ori ajungem sa irosim produs. Cand mina creionului este atat de moale si cu o consistenta cremoasa, ascutitul creionului devine o problema. Nu mi-am ascutit niciodata creionul Nyx si chiar imi faceam griji, cum procedez cand va veni timpul. Aplicam cu o pensula direct de pe creion, iar acum mi-am usurat munca. 

   Capatul creionului (vedeti in poza*) se rupe cu grija astfel incat sa introducem un obiect potrivit care sa impinga continutul care ne intereseaza. Eu am folosit o pensula, cea de la Cosmetic Style s-a potrivit perfect ca si grosime. Apoi cu un capat de pensula am maruntit si nivelat putin continutul creionului Nyx. Desigur, puteti folosi o spatula si daca aveti rabdare (nu e mare lucru oricum) puteti nivela cum trebuie Jumbo Milk in borcanel. Borcanelul si pensulele au fost dezinfectate in prealabil.








    Treaba e pe cat de simpla, pe atat de eficienta. Explicatii nu stiu daca ar fi fost necesare insa nu puteam posta de dragul pozelor, normal.
    Si acum, urmeaza intrebarea mea: Cate dintre voi stiati deja de acest truc si cate l-ati pus in aplicare? 

    Repet, nu doresc sa-mi asum ideile altora, insa experimentand si eu am vrut sa impartasesc cu voi o idee minunata. Daca vi s-a parut interesant nu ezitati sa dati si un share, poate vom fi de folos cuiva.

       Pe data viitoare,

          Stay glam, pretty dolls!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu