joi, 9 iulie 2015

Miscarea face bine

    Vremea frumoasa de afara este un prilej minunat de a alege sa faci miscare in aer liber pentru ca trebuie sa recunoastem ca nu se compara cu sportul la sala, intr-o incapere. Trebuie sa spun ca in copilarie am avut o oarecare reticenta in ceea ce priveste sportul, gimnastica sau orice avea legatura cu miscarea. La scoala cel putin, m-am sustras constant de la orele de sport; dar acasa la bloc n-as spune ca aveam o problema cu asta. Alergam cat era ziua de lunga si indiferent de ceea ce alegeam sa facem nu ne plictiseam deloc.  Mai ca am fi prelungit ziua dacă s-ar fi putut, trageam de timp uneori pana pe la 10 seara sau chiar mai tarziu.
   Ce aveam cu orele de sport la scoala? Cred ca nu am avut parte de un profesor bun care sa ne antreneze în joc, sa prezinte poate totul sub forma de competitii cred ca ar fi fost atractiv. Vad acum diferenta din postura de adult si mai ales cadru didactic;  chiar si un copil de   3- 4 ani se bucura nespus cand stie ca ne pregatim de joaca, sub orice forma a ei. Bucuria de a alerga pe afara, plus beneficiile unui organism mult mai relaxat, cred ca spune totul despre miscare.    

     Saream coarda cat era ziua de lunga, ma perfectionasem chiar  la un moment dat- ne ambitionam sa fim mai bune unele decat altele si chiar era distractiv. Multi copii pe vremea acea faceau plimbari zilnic cu bicicleta, pentru mine n-a fost sa fie atunci, am invatat mult mai tarziu. Acum e un mod de relaxare, ori de cate ori am timp plec cu bicicleta și chiar de ma intorc obosita, am o bucurie ca am desfasurat o activitate benefica atat corpului cat si mintii.
    Cu rolele am mai avut o tentativa, prin anii de liceu, dar n-a durat, astfel ca nici nu am invatat sa-mi țin echilibrul.

     Aceia dintre voi, norocosi sa locuiasca in Brasov sau in imprejurimi sunteti invitati la Cea mai mare ora de sport, sambata 11 iulie, in Piata Sfatului.
   Cea de-a cincea editie Miscarea face bine s-a desfasurat la Bucuresti, Parcul Mogosoaia  astfel ca acum continua la Brasov. 



     Ce inseamna Cea Mai Mare Ora De Sport?

  * Acces gratuit la multe activitati si clase sportive:
-Kangoo Jumps
-Rebound AAS
-Khai Bo
-Functional training
-Steel Combat
-Steel tonic
-Zumba
-Onekor
     Nu stiti  la ce se refera aceste denumiri? Daca doriti  sa aflati despre ce este vorba, luati cu voi cativa prieteni si cu siguranta va veti distra de minune. Miza acestui eveniment are la baza copiii bolnavi de cancer de la Spitalul Fundeni. Toate taxele de inscriere merg către acesti copii prin intermediul Fundatiei Telekom Romania.   

     Un eveniment menit sa ne aminteasca de sanatatea noastra, dar si sa ofere un minim de ajutor celor aflati la nevoie. Un eveniment de succes, distractie cu scop nobil. 

       Daca reusiti sa ajungeti, cu siguranta astept impresii.

        Pe curand, 
           Aveti grija de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu