marți, 22 noiembrie 2016

Curatarea tenului cu Dermae

        Nici nu stiu cu ce sa incep legat de acest produs, sa nu-mi scape vreo informatie, cert este ca va intra sigur la recumparate si recumparate la nesfarsit, cum este cazul uleiului de Tea Tree Thursday Plantation sau al uleiului de cocos din DM. 


      Cu o luna in urma, incepeam sa testez cleanser-ul hidratant Dermae, exact la timp pentru ca dezvoltasem o curiozitate serioasa pentru produsele de curatare a tenului. Sotul meu in acest peisaj este curiosul care se uita ,,cu  un ochi critic" la ceea ce primesc sau cumpar si decide rapid, de unul singur daca il tenteaza si pe el. Sigur, sunt cazuri cand insist eu (isteric) sa testam impreuna cate ceva si apoi ma aleg cu priviri inciudate, cand sigur, nu-i convine ceva. Precum zilele trecute cand am incercat o masca de ten ce lui i-a provocat iritatii. Normal, asta-i alta poveste dar i-a trecut rapid dupa ce s-a spalat pe ten cu produsul Dermae pentru curatare si i-am calmat tenul cu apa termala Avene. Apoi nu ma mai lasa deloc sa ii ofer ,,sugestii" de produse. O vreme. Asta pana cand si le aplica singur. Are un ghinion fantastic cu ceea ce-i ofer eu uneori, dar de unul singur face alegeri grozave. (Sa fiu si eu una dintre alegerile alea?)  

      Folosim amandoi produsul de 175 ml de o luna de zile, evident eu mai des decat G. si cred ca am consumat pana acum cam jumatate. Produsul este prevazut cu o pompita care dozeaza perfect cantitatea necesara, pentru mine este cantitatea ideala de produs.

     Dermae pentru curatarea tenului este in varianta recomandata tenului uscat/ normal, perfect in cazul nostru. Atentie, suntem 2 utilizatori aici. 

    Mie mi s-a parut ca miroase a nectarine cumva, dulceag, in timp ce G. a spus ca miroase a banane. Oricum ar fi, ceva interesant contine, multe ingrediente precum: papaya (de aici si asocierea de fruct) musetel, lemon grass, Vitamina A si E. Printre altele este un produs de tip cruelty- free. Acidul Hyaluronic cred ca este responsabil de schimbarea aspectului tenului, sa va spun cum a decurs in cazul meu.



     In primele zile mi-a luminat fata, oferind un fel de efect de genul minimizare a porilor din zona obrajilor, sau cred ca astfel as traduce ideea de blur ce o am in minte. Produsul iese sub forma unui gel fluid (sau astfel il percep eu) poate nu textura de gel ar fi corecta, ci mai mult ceva de consistenta unui sapun foarte lichid. Masat pe ten nu mi-a creeat nici un disconfort nici un moment ,chiar daca poate mi-a ajuns si in ochi. (Cu toata grija si atentia mea de a masa ordonat, de jur imprejur) Un lucru bun zic eu, este ca nu face multa spuma. Un produs de genul acela nu ar avea sub nici o forma ingrediente naturale si in fond, nu stiu cat de benefic va fi tenului, pe termen lung. 

    Tenul meu a trecut prin ceva transformari, de la etapa de luminare a tenului la niste aparitii in special pe frunte, despre existenta carora nu stiam. E ca si cum, cred ca produsul pentru curatare mi-a curatat tenul in profunzime si... am ramas cu ceva la suprafata lui. Niste mici puncte albe care in timp s-au estompat. Sunt sigura ca un exfoliant bun ar fi ajutat aici, insa n-am descoperit inca produsul potrivit. De regula, functioneaza foarte bine produsele din aceeasi gama.

           -Hidrateaza in timp ce curata - cam asta face de fapt Dermae. Cel mai mult imi place ca nu usuca deloc tenul, pentru mine face cam tot ce promite.
   
          Testarea aceasta a fost un succes, tocmai am descoperit un produs care se integreaza perfect in rutina mea de ingrijire a tenului. Pe acelea dintre voi care ati incercat produsele Dermae, va intreb-Spuneti-mi va rog, cum vi se par? 

           Astept parerile voastre, ca intotdeauna, mesajele voastre conteaza!

                      Stay glam, loves!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu