duminică, 8 ianuarie 2017

Outfit de iarna

    Stau in balcon si ma uit cum ninge. Beau o cafea intarziata si ma gandesc cu ciuda ca maine e prima zi de munca... Jos, e parca fulgii stau in loc sau timpul i-a oprit acolo, plutind; sus de la etajul 8 ninsoarea nu mai are nici o directie. Dar sunt totusi, fulgi pufosi ce parca-mi bat in geam si ninsoarea a capatat un nou sens; fulgi mici si desi urca tot mai mult...

  A mai nins, dar nu asa frumos, in ziua de Craciun. Atunci facusem cateva poze grabite, prin parc. Voiam sa va arat noile mele cizme de piele Bonprix si geanta Adona cea neagra, care mi se pare ca se completeaza perfect. 

    Cum ati petrecut de sarbatori? Pentru mine a fost cea mai frumoasa vacanta dintotdeauna si desi in mod normal as spune ca nu sunt gata sa ies din magia sarbatorilor de iarna, trebuie sa fiu sincera si sa spun ca a fost exact cat trebuie. A fost frumos. A fost ca o gura de aer proaspat. A fost bucurie, implinire, noutate, totul in confortul casei mele. Casuta mea cea noua... Inca imi vine sa o numesc asa. Chiar si dupa un an de zile. Cred ca va ramane permanent o noutate, asemeni unei mici bucurii, care se repeta la nesfarsit. Cred ca, in final este ceea ce imi reaminteste constant cine sunt eu si ca multa munca poate aduce impliniri. 

     Ati petrecut frumos de sarbatori, sper eu. Va las cu niste poze si ne citim curand,











Copacul asta luminos mi-a fost privelistea de pe geam de pana acum

Asadar, 

     Geanta Adona
     Cizme de piele Bonprix    

                     Cat de bine se potrivesc?


                  Stay glam, loves!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu