duminică, 12 februarie 2017

Accesorii speciale care ne definesc

     Sambata noaptea, ora 12 fara ceva, imi fac o manichiura cu o oja Golden Rose. Un lac numai din sclipici; imi aminteste de copilarie, am fost atentionata (nici nu-mi amintesc de catre cine, o oarecare) cum ca ojele astea sclipicioase nu se folosesc numai la nunti- in cazuri exceptionale deci. Eram genul de copil tacut, mult prea rusinoasa  dar azi i-as spune ca daca vreau, ma dau cu ruj rosu la micul dejun si port linia de tus negru zilnic. Poate chiar si un machiaj complet, format din vreo 20 produse, zilnic daca vreau. Port ce vreau si folosesc cam ce produse vreau, atata timp cat mie imi plac. Atatea stereotipuri despre cum trebuie sa fim, ce trebuie sa imbracam chiar si despre ceea ce consumam. Dar absolut nimic despre ce energie emanam... Iar daca sunt fericita, eman energie pozitiva, in fond despre asta e vorba, asta ne alcatuieste pe noi ca persoane, asta ne defineste.
Si i-as mai spune acelei persoane dac-ar fi, ca desi port machiaje elaborate si cel mai cel ruj ,,semafor", sunt genul casual, pentru ca asa imi face mie placere. Nimic nu-i intamplator si nimic nu-i corelat.  

  Dar asa in felul meu, stiu ca sunt o inspiratie. Azi mi-am intalnit un elev intr-un magazin si de emotie, n-a putut lega doua cuvinte. Am facut, eu si mama lui un fel de dialog, la persoana a doua, concomitent vorbind cumva la persoana a treia. Dar sunt mandra de el. Copilului ii face placere in mod obisnuit sa converseze si in ciuda expresiei ,,-Stii ce dureaza mai mult decat un povestea unui copil? - Nimic. Nimic nu poate dura mai mult." nu-mi pare rau ca i-am acordat atentia cuvenita, ori de cate ori ,,o cerea", intr-o zi obisnuita. 

    Nu am neaparat cele mai comune preferinte si de fiecare data cand gasesc ceva interesant, imi place sa impartasesc cu voi. De data asta am gasit niste accesorii altfel. Conceptul in sine, daca nu este aplicat cu stil poate sa tinda spre banal, poate chiar kitch, dar unde imaginatia se impleteste cu stilul unic, personal, apare ceva deosebit.
   Iar conceptul asta e destul de captivant; papusi, coliere, stilul de imbracaminte, cultura. Cum vi se pare ca se leaga aceste detalii? 

      Desi ceea ce urmeaza sa va prezint sunt niste coliere de tip pandantiv papusa, eu m-am gandit rapid ca ar merge purtate altfel. Poate, ca pe niste coliere obisnuite, dar neaparat cu o tinuta mai aerisita. Niste piese basic, fara imprimeuri sau prea multe culori, inscriptii care ar putea distrage atentia de la piesa centrala, accesoriul special, pandantiv cristal .

  Cu toate acestea, eu vad colierele astea agatate frumos la fermoarul gentii, al portofelului, la telefon - de ce nu. Sau poate ar merge frumos si la chei. Aveam intr-un timp atatea chestii la chei incat imi atarnau serios in contact, la volan.

   -Cateva detalii oficiale despre papusi-

,,Ineditele pandantive sub forma unor papusi simpatice, pline de vitalitate, se adreseaza in special acelor doamne si domnisoare care vor sa fie deosebite, sa poarte bijuterii “altfel”, dupa ultimele tendinte ale modei internationale. Realizate din alama, materiale textile si cristale, fetitele noastre jucause vor atrage atentia prin originalitate, putand fi purtate la orice tinuta. Finisajul alamei este realizat in patru variante: antique brass, antique copper, antique pewter, flat black coated, fiecare in culoarea specifica: auriu, cupru, argintiu, negru, toate in stilul vintage. Lantul lung, de peste 80 de cm isi aduce aportul de eleganta, sustinand cu mandrie aceste bijuterii unice."

    Am selectat cateva dintre cele mai atractive papusi de tip lant cu pandantiv, astept cu interes sa-mi spuneti cum vi se par, sau ce altceva ati alege in locul meu.






                  Stay glam, loves!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu